Har du spørsmål rundt avbestilling av din russelogo? Vi er Norges største leverandør av premium russelogo siden 2009. Vi strekker oss langt for at våre kunder skal bli fornøyde og derfor inngår alltid endringer i alle våre logopakker.

Kan vi avbestille?

  • Det er dessverre ikke mulig å avbestille ettersom bestillingen er bindende når den er registrert på vår server (datamaskin).
  • Før bestillingen ble sent til oss har du krysset av og godkjent avtalen og de betingelser som gjelder.
  • Alle bestillinger er bindende og den som bestiller er betalingsansvarlig uavhengig av om gruppen splittes eller andre årsaker.
  • Har dere mottatt russelogoen? Da må dere betale for russelogopakken.
  • Har dere ikke mottatt russelogo, men avbestilt? Dersom dere avbestiller før russelogoen er ferdig, beregnes % av arbeidet med illustrasjon/logoen som har blitt gjort fram til avbestillingen. Dere må betale timepris for det arbeidet som er gjort dersom dere velger å avbestille før logoen er ferdig.
  • Hva er timeprisen for logoen? Vi tilbyr pakkepriser til kraftig redusert pris og derfor får dere mye for pengene når dere bestiller hos oss. Dersom dere velger å betale timepris i stedet for pakkepris blir dette nesten alltid dyrere for dere.

Hvorfor kan vi ikke avbestille logoen gratis?

  • Det er flere personer involvert i et russelogo prosjekt som blant annet prosjektleder og designere.
  • Vi har også et internt prosjektmøte der både designer og prosjektleder leser gjennom prosjektbeskrivelsen, gjør research og legger en plan for hvordan deres logo skal bli designet på best mulig måte.
  • Alt dette bidrar til at mange timer med arbeid legges ned allerede i forberedelsen av deres logo – altså før vi har begynt å lage første skisse.
  • Kort oppsummert lønner det seg derfor ikke å avbestille en logopakke ettersom dere må betale for timene prosjektleder og designere har brukt. Summen av denne timeprisen er ofte høyre enn pakkeprisen siden dere har bestilt en pakke til kraftig redusert pris.

Kan vi avbestille klistremerker?

  • Det er dessverre ikke mulig å avbestille klistremerker.

Hvorfor kan jeg ikke avbestille klistremerker?

  • Når du har lagt inn bestillingen, legger vi automatisk inn en bestilling på materiale og det gjøres en del arbeid rundt dette når vi mottar bestillingen.
  • Det betyr at ved avbestilling av klistremerker etter mottatt og bekreftet bestilling, så gjelder fremdeles full betaling.
  • Det blir altså ikke gjort avdrag i pris ved avbestilling uavhengig av hva som har blitt levert.
  • Full betaling gjelder for produktet kunden har bestilt.

Betaling

  • På tjenester som ikke er forhåndsbetalt vil faktura utstedes innen 14 dager fra bestilling eller ved ferdigstillelse, hva enn som kommer først.
  • Dersom kunden ikke svarer eller gir tilbakemelding innen 10 kalenderdager anses ordren som sluttført og faktura utstedes.
  • Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso. Dette kan føre til økte kostnader og betalingsanmerkninger.